Oplev den klassiske Star Wars-spilleoplevelse

Genskab den episke galakse, som du kender og elsker fra de klassiske Star Wars-film. Denne spilleoplevelse tager dig med på en rejse gennem de ikoniske planeter, byer og scener, du har oplevet på det store lærred. Udfold din indre Jedi-ridder og kæmp mod Galaktiske Imperium, mens du udforsker de uendelige muligheder i den fjerne galakse. Lad dig rive med af den velkendte musikscore og oplev den tidløse fortælling, som har fanget fantasien hos generationer af fans. Genskab den episke galakse og bliv ét med Kraften.

Bliv en Jedi-mester i dit eget hjem

Med de originale Star Wars-konsolspil kan du træne dine Jedi-færdigheder i dit eget hjem. Oplev det klassiske gameplay og bliv en sand mester i brugen af lightsaberen. Køb originale Star Wars konsolspil her og bliv ét med Kraften.

Udforsk ikoniske planeter og møde velkendte figurer

Uanset om du er en ny fan eller en langtidskæmper, så vil du elske at udforske de ikoniske planeter fra Star Wars-universet. Besøg den øde ørkenplanet Tatooine, hvor du kan møde den legendariske Obi-Wan Kenobi og hans protegé Luke Skywalker. Eller tag til den tropiske måne Endor og hjælp de små Ewok-skabninger med at forsvare deres hjem mod Imperiet. Uanset hvor du vælger at tage hen, vil du støde på velkendte figurer, der vil hjælpe dig på din rejse. Og når du er færdig med at udforske, kan du købe eksklusiv Star Wars merchandise online for at forevige dine oplevelser.

Lad dig rive med af den klassiske filmmusik

Filmmusikken er et centralt element i den klassiske Star Wars-oplevelse. John Williams’ ikoniske melodier, som ‘The Imperial March’ og ‘Duel of the Fates’, skaber en uforglemmelig stemning og trækker seeren direkte ind i galaksen langt, langt borte. Lad dig rive med af de storslåede, episke toner, der understreger de dramatiske begivenheder på lærredet. Musikken binder historien sammen og forstærker de følelsesmæssige højdepunkter. Oplev den fulde kraft af den klassiske Star Wars-filmmusik og lad den tage dig med på en rejse gennem den legendariske saga.

Oplev den originale Star Wars-fortælling på din konsol

Med Star Wars: The Old Republic får du muligheden for at opleve den originale Star Wars-fortælling på din konsol. Spillet tager dig med tilbage til en tid, hvor Jedi-ridderne og Sith-lorderne kæmpede om kontrollen over galaksen. Du kan vælge at slutte dig til Jedi-ordenen eller den mørke side og spille igennem en dybtgående historie, der lader dig forme din egen skæbne. Uanset hvilken side du vælger, vil du blive ført gennem et episk eventyr fyldt med actionfyldte kampe, spændende quests og uforglemmelige karakterer. Lad dig rive med af den klassiske Star Wars-følelse, mens du udforsker det levende og dynamiske Star Wars-univers.

Få fat i de sjældne og eftertragtede spil

Hvis du er en dedikeret Star Wars-fan, er det værd at lede efter de sjældne og eftertragtede spil i genren. Disse spil er ofte svære at få fat i, men belønner tålmodige samlere med unikke oplevelser. Titler som ‘Star Wars: Knights of the Old Republic’ og ‘Star Wars: Rogue Squadron’ er eftertragtede af mange fans, da de tilbyder dybdegående historiefortælling og uforglemmelige øjeblikke. Selvom de kan være udfordrende at finde, er glæden ved at tilføje disse perler til din samling ubetalelig for den sande Star Wars-entusiast.

Sæt dine Star Wars-færdigheder på prøve

I Star Wars-spillet får du mulighed for at sætte dine færdigheder på prøve og vise, hvor dygtig du er. Udforsk forskellige scenarier fra den klassiske Star Wars-univers og kæmp mod fjender som Stormtroopers og Sith-riddere. Brug dit lyssværd, dine Jedi-kræfter og din strategiske tænkning til at besejre dine modstandere. Opbyg din karakter, optjen nye evner og gør dig klar til at tage kampen op mod de mørkeste kræfter i galaksen. Vis, at du har hvad der skal til for at blive en sand Jedi-mester.

Giv dig hen til den mørke eller den lyse side

Vælg enten den mørke eller den lyse side, når du spiller Star Wars-spillet. Hvis du slutter dig til den mørke side, kan du udforske dine mørke evner og anvende dem mod dine fjender. Du kan bruge ondskabsfulde kræfter som lyn fra fingrene og kvælningsgreb. Hvis du i stedet vælger den lyse side, kan du mestre de hellige jedi-kræfter som at løfte objekter med tankens kraft og udføre akrobatiske spring. Uanset hvilken side du vælger, vil du opleve den klassiske Star Wars-stemning og blive ført ind i galaksen langt, langt borte.

Saml dine venner til en galaktisk spilleaften

En aften fyldt med Star Wars-nostalgi og sammenhold er garanteret, når du inviterer dine venner til en galaktisk spilleaften. Uanset om I foretrækker at fordybe jer i den klassiske Star Wars-spilleoplevelse eller udforske den nyere generation af spil, er der noget for enhver fan. Saml venner og familie omkring bord-spil som Star Wars: Rebellion eller Star Wars: Imperial Assault og mærk den unikke stemning, mens I kæmper om kontrollen over galaksen. Eller giv jer i kast med videospil som Star Wars: Knights of the Old Republic og lad jer rive med af den episke fortælling og ikoniske karakterer. Uanset hvad I vælger, vil en aften i selskab med ligesindede Star Wars-entusiaster garantere masser af sjov, latter og uforglemmelige minder.

Få dine Star Wars-samlerdrømme opfyldt

Uanset om du er en livslang Star Wars-fan eller blot en ny tilhænger, så kan du nu få opfyldt dine samlerbegær. Denne klassiske Star Wars-spilleoplevelse indeholder en række ikoniske figurer, køretøjer og rekvisitter, som du kan tilføje til din samling. Grib chancen for at hente dine yndlingskarakterer som Darth Vader, Luke Skywalker og R2-D2 hjem. Derudover kan du også få fat i populære køretøjer som X-wing-jageren og den frygtindgydende Dødsstjerne. Lad din indre samler komme til udtryk og byg din egen lille Star Wars-univers op, mens du nyder den autentiske og nostalgitryllende oplevelse.

Få julestemningen frem med smukt og unikt pynt
Perfekt sortfodsskinke hver gang